مزایای افزایش لول در استیم

احتمالا به کررات افرادی را در این پلتفرم دیده‌اید که لول بالایی دارند. داشتن لول بالا به شما امکان شخصی سازی صفحه پروفایل خود به وسیله پوسته‌های متفاوت، کازمتیک‌های درخشان و… را خواهد داد. با بالا بردن لول استیم ، سایز لیست دوستانتان (۵ عدد به ازای هر افزایش لول) افزایش پیدا کرده و جایگاه بالاتری در لیست دوستان خود خواهید داشت. همچنین با بالا رفتن لول استیم امکان نمایش showcase (یک عدد به ازای هر ۱۰ افزایش لول) در پروفایل خود را خواهید داشت.

دریافت بازخورد بیشتر، کسب اعتبار بالاتر و همچنین افزایش ارزش و قیمت اکانت استیم شما از دیگر مزایای افزایش لول استیم هستند. پس هزینه کردن مالی و زمانی برای بالا بردن لول استیم نوعی سرمایه گذاری نیز خواهد بود.

سیستم لول آپ استیم چطور کار می‌کند؟

در ابتدا و با ساختن استیم، یک صفحه پروفایل در اختیار شما قرار گرفته می‌شود که جز اطلاعات شخصی، نام و تصویر نمایه پروفایل نمی‌توانید چیزی را در آن تغییر دهید. لول اکانت خام شما از صفر شروع شده و با خرید بازی، بازی کردن، دریافت نشان (Badge) و کارت افزایش پیدا می‌کند.

افزایش لول در استیم منوط به مقدار XPهایی است که از فعالیت‌های ذکر شده دریافت می‌کنید، که مقدار این XPها برای هر فعالیت متفاوت است. با بالاتر رفتن لول اکانت شما میزان XP لازم برا افزایش لول هم به تدریج بیشتر می‌شود. به طور دقیق‌تر:

۱۰۰ XP برای ۱ – ۱۰ (مجموعا ۱۰۰۰ XP برای سطح ۱۰)

۲۰۰ XP برای ۱۱ – ۲۰ (مجموعا ۳۰۰۰ XP برای سطح ۲۰)

۳۰۰ XP برای ۲۱ تا ۳۰ (مجموعا ۶۰۰۰ XP برای سطح ۳۰)

۴۰۰ XP برای ۳۱ – ۴۰ (مجموعا ۱۰۰۰۰ XPبرای سطح ۴۰)

۵۰۰ XP برای ۴۱ – ۵۰ (مجموعا ۱۵۰۰۰ XP برای سطح ۵۰)

در نگاه اول شاید تصور کنید خرید بازی و هزینه بالا در این پلتفرم تنها روش افزایش لول باشد، اما صرفا هزینه کردن بابت بازی‌ها و تلنبار کردنشان در کتابخانه استیم برای افزایش لول استیم کافی نیست. دریافت نشان به واسطه بازی کردن، تکمیل کارت‌های بازی و فعالیت مثبت در استیم کامیونیتی از اصلی‌ترین را‌هایی هستند که به وسیله آن می‌توانید لول استیم خود را بالا ببرید.

کرفت کردن کارت‌های بازی ( ست لول آپ ) یکی از اصلی‌ترین و ارزان‌ترین را‌ه هایی هست که به وسیله آن می‌توانید لول استیم خود را بالا ببرید.

برای خرید ست لول آپ و توضیحات کامل تر روی دکمه پایین کلیک کنید.